17 Ekim 2009 Cumartesi

LİLA AJURLU KAZAĞIM

-->Annemin bir komşusu ip fabrikasında çalışan bir akrabasının verdiği iplerden anneme hediye etmiş.Gelinimiz bu ipten kendine hamile kıyafeti ördü,Kalan ipi de bana verdi.İki sene önce bana göre o zamana kadar ördüğüm en zor modeli ördüm.Ama malesef ip yetmedi ve kollarını biraz kısa yapmak zorunda kaldım.Olsun ortaya severek giydiğim bir giysi çıktı.Biraz örgü bilenler ajurun baklava dilimi modeline yakın olduğunu görürler.Eğer örmek isterseniz yorumlarda belirtin ajurun açıklamasını yapayım.

2 yorum:

  1. siz ajuru aşmışsınız artık her çeşitten örnek var maaşallah bu modelin örneğini anlatın lütfen mesajda atabilirsiniz.10marifette pudra75 olarak sitenize de tekrar bakabilirim tarifinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım en kısa zamanda anlatıcam modelin yapılışını.sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))