4 Ocak 2010 Pazartesi

DOĞUBAYAZIT'TAN KAR MANZARALARI


Sabah kalktığımda kar yağdığını görünce çok sevindim, uzun zamandır yağsın diye dua ediyordum açıkçası:)Biz eşimle sabahçıyız okulda o yüzden 6.10 gibi evden çıkıyoruz,bugün de okula giderken cep telefonuyla çektiğimiz bu fotoğrafları sizlerle paylaşayım dedim.Herşeye ayrı güzellik , saflık katan bu beyazlığa hayranım.Okulda öğrenciler bahçede çılgınlar gibi kartopu oynarken onları keyifle izledim eh biraz da kıskandım tabi..Çocuk olmak varmış:)

 
 

9 yorum:

  1. iç geçirdim fotoğraflara bakarken. Eminim doğuda karla boğuşmak zordur ama biz öyle özlüyoruz ki karı imrendim doğrusu. Daha benim çocuklar kar nedir bilmiyorlar

    YanıtlaSil
  2. merhaba bende doğubeyazıtlıyım memleketlimi burlarda görmek çok güzel acba neresinde kalıyorsunuz*

    YanıtlaSil
  3. sevgili ada ve deniz ,kar hala yağıyor.bugün okula gitmek tam bir çile oldu:((ama yine de kara bayılıyorum.Sen kar istiyorsun ben de senin çiçeklerini..napalım işte hayat..umarım ufaklıklar biran önce karla tanışırlar çılgınlar gibi eğleneceklerine eminim..

    sevgili sudenaz ,ben 4 senedir burda öğretmenlik yapıyorum.evimiz işbankasından biraz yukarda.doğubeyazıttan biriyle nette karşılaşmak güzel.sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bugün bende aynısını yaptım. Okul bahçesini fotoğrafladım ve yayınladım, senin yaptığını düşündüğüm bir şala bakmak için sitene girince kar fotoğraflarını gördüm.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Filiz hoşgeldin bloguma. Benide bir arkadaş uyarmıştı. Profilinden sitene ulaşılamıyor. Ben çok uğraştım yapmak için ayarları karıştırmışım iyice.

    YanıtlaSil
  6. bizde hataydayız 10 yıl oldu karı görmeyeli:))annem ankaralı karı çok özledim diyor selam söylüyor siz nerelisiniz diyor babam da öğretmen benim:))))

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. sevgili rosamary,ben sakarya doğumluyum ailem yalovada yaşıyor.eşim eskişehirli.demek baban da öğretmen,e öyleyse birçok yerde görev yapmıştır halimizden en iyi o anlar heralde.anneciğine çok selamımı söyle ellerinden öperim.sen ailenin yanında olduğun için çok şanslısın,ben 5 ay oldu annemin gül kokulu yanaklarından öpmeyeli..neyseki 15 tatile az kaldı..sevgiler

    YanıtlaSil
  8. sevgili rosamary,ben sakarya doğumluyum ailem yalovada yaşıyor.eşim eskişehirli.demek baban da öğretmen,e öyleyse birçok yerde görev yapmıştır halimizden en iyi o anlar heralde.anneciğine çok selamımı söyle ellerinden öperim.sen ailenin yanında olduğun için çok şanslısın,ben 5 ay oldu annemin gül kokulu yanaklarından öpmeyeli..neyseki 15 tatile az kaldı..sevgiler

    YanıtlaSil
  9. kar'a hasret kaldık kızım anne kar yağsada kardan adam yapsak diyor ama sizin oralara bakınca burda hiç kış yok.Ocak ayındayız ama burda hava yaz günü gibi bu çok hoş bi şey değil tabi.Fotoğraflar çok güzel

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))