12 Şubat 2010 Cuma

KURDELE NAKIŞI BOHÇA

 
Malum düğünlerden önce kız tarafıyla erkek tarafı birbirlerine ve bazen de yakın akrabalara bohça hazırlayıp hediyeleşirler.Bizim ailede bu adet halen devam ediyor.Düğünümden önce kurdele nakışıyla birkaç  tane bohça hazırlayıp eşimin kardeşlerine,kayınvalideme ve anneannesine hediye etmiştim.O zamanlar keşke akıl edip yaptıklarımı fotoğraflasaymışım.Neyse ki bohçalardan biri artınca onu da anneciğime hediye etmiştim.Annem bu bohçayı dikiş makinasının üstüne örtmüş,çok da şık olmuş.O vakitler fazla teknik bilmiyordum,çiçeklerim basit biraz,ama umarım beğenmişsinizdir...

3 yorum:

  1. merhaba arkadaşım döndüm artık buralardayım:) tabi seni takip ettim haberin olsun, eşimde artık sizi tanıyor:) arada yanıma gelip bakar bende sizden bahsettim fotolarınızı gösterdim.yani ailecek takipteyiz görüşürüz

    YanıtlaSil
  2. canım şalın açıklaması örgü dünyasında gail şal olarak var

    diğer uyarınıda dikkate alacağım

    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))