7 Mayıs 2010 Cuma

OKUYORUM...



Son zamanlarda okuduğum en sürükleyici aksiyon-bilim kurgu serisiyle tanışmanızı istiyorum.Okulda sevgili müdürümüz Nurşide'nin elinde görünce merak edip ben de okumaya başladım.Soluksuz okudum desem abartmış olmam sanırım.Kitabın son sayfasında "birinci kitabın sonu" yazısını görünce şok oldum tabi.Meğer bu bir seriymiş.Şimdi ikinci kitabı okuyorum.
Ateşi Yakalamak , birinci kitabın kaldığı yerden devam ediyor.Serüven o kadar heyecanlı ki,okulda haftada üç gün yaptığımız kitap okuma saatlerini bile iple çekiyorum:)Evde de fırsat buldukça devam ediyorum.Muhteşem bir kitap...
 Limon Ağacı'nı geçen ay okudum.Çocukluğumdan beri sadece haberlerden takip ettiğim Filistin-İsrail savaşının nasıl başladığını,vatanlarından sürgün edilen Filistinli kardeşlerimizin çektikleri acıları,Hitler'in zulmünden kaçarak Filistin topraklarını kendilerine yurt edinen Yahudilerin yaşadıklarını,Amerikanın bu savaşa nasıl yön verdiğini ayrıntılı ve objektif bir şekilde anlatmış yazar.Anlatılanlar belgelere dayandırılmış.Kitabın politik kısımlarından çok sıkılsam da genel olarak çok beğendiğimi söyleyebilirim.Artık bu savaşın nedenlerini çok daha iyi anlıyorum ve anladıkça da siyonist ve emperyalist düşünceye sahip insanlardan daha çok nefret ediyorum...

1 yorum:

  1. Elif şafak sevmesemde Limon ağacını okumak istiyorum..Seri olan kitapları da okumak çok keyfili oluyor ama satın alırken pek öyle değiler malesef..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))