23 Haziran 2010 Çarşamba

KIZLAR, HANGİ SÜPÜRGEYİ TAVSİYE EDERSİNİZ???


Kızlar yardımınıza ihtiyacım var,yorumlarınınzı bekliyorum:Malumunuz Sakarya'da kendimize yeni bir ev kurcaz inşallah,elektronik eşyaları da yenilicez.Elektrikli süpürge alıcam ama toz torbalı mı yoksa torbasız mı alsam karar veremedim.Çekiş gücü iyi olsun,halılara yapışsın istiyorum,bir de dışarıya toz kokusu vermesin.Şimdiye kadar Bosch'un Saphire modelli 1800 watt lık süpürgesini kullanıyordum.İşimi görüyordu ama toz torbası çok çabuk doluyordu küçük olduğu için ,bir de dışarıya nahoş bir koku bırakıyordu.Bana fikir vermenizi rica ediyorum,siz hangi markayı kullanıyorsunuz?Bosh compressor kullanan var mı acaba?10 yıl motor garantisi varmış ama o da torbalı.Torbasızların çekiş gücü nasıl acaba?Lütfen yardım edin,haftaya alıcam inşallah yeni süpürgemi..Şimdiden teşekkürler hepinize:))

3 yorum:

  1. selam canim yeni evinde mutluluklar dilerim,supurgeye gelince ben daha gecen hafta degistirdim,eski kullandigim torbasizdi ve cekim gucunu hic begenmiyordum,simdiki aldigim supurgem torbali ve cok memnunum

    YanıtlaSil
  2. ben sennile aynı süpürgeyi kullanıyorum ama koku sorunum hiç olmadı. Kendi orjinal torbası var onların ben boşaltıp boşaltıp aynı torbayı epey kullanıyorum. Bez yırtılmıyor çünkü.

    YanıtlaSil
  3. yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar,sanırım bosch un 2400 wattlık toz torbalı modelini almaya karar verdim ,hayırlısı bakalım..

    adadeniz ben kağıt torba kullanıyordum,belki bu yüzden koku yapıyordur..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))