25 Haziran 2010 Cuma

VE MUHTEŞEM FİNAL...


Her hafta sabırsızlıkla yeni bölümlerini beklediğim dizi muhteşem bir finalle ekranlara veda etti.Senaristleri diziyi baymadan,abuk konularla fazla uzatmadan bitirdikleri için tebrik ediyorum.Final bölümü gerçekten de çok güzeldi,eşimle pür dikkat kesilip izledik.Hadi ben hastasıyım ondan izliyordum,eşim de hanım kontenjanından bu dizinin müdavimi oldu:)Gerçi bir çok evde böyle şeyler yaşanıyordur.

Artık darısı bitmek bilmeyen saçma olaylarla dolu Yaprak Dökümü'nün başına olsun.Onun da finalini görmek nasip olur umarım:))

3 yorum:

  1. herkes müstehakını buldu,pehlülll çok ağladı be....ama mezarlık sahnesindeki malkoçoğluı benzerliği güldürdü herkesi....

    YanıtlaSil
  2. Bende ödülün var, uğrayıp alabilirsin.

    YanıtlaSil
  3. Firdevs hanımın ve Behlül'ün durumu komikti doğrusu..ama dediklerin doğru,uzatıp bıktırılan dizilerden olmadı..zevkle seyrettim ve bitti..Beren Saat'in oyunculuğu çok iyiydi bence

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))