12 Ekim 2010 Salı

ALİ KIRCA VE IHLAMUR KASRI!

Şimdi bu alakasız iki konu nasıl bir başlıkta yan yana gelebildiler diyeceksiniz ama oldu işte:)Blogger dostlarımla buluştuğumuz kahvaltı sonrasında eşimle Ihlamur Kasrı'nı gezdik.Bahçesi çok güzeldi, birbirinden güzel kareler yakaladık.Sonra da İstiklal'e gittik.Ben Paşabahçe'ye uğramak ve mutfak için birşeyler almak istiyordum.Aldıklarımı daha sonra paylaşıcam sizlerle.Kalabalık caddede dolaşırken önce kameraları farkettik sonra da Ali Kırca'yı:)Eşime hadi fotoğraf çekelim ,hatıra kalsın diye ısrar ettim ve işte sonuç:)Eşe dosta bu fotoğrafı gösterirken aaa bir de ne görelim,meğer ben fotoğrafı çektiğim sırada kameralar da çekimdeymiş.Siyaset Meydanı programı için tanıtım filmi çekiyorlarmış.Show tv ana haberin sonlarına doğru gösterilen tanıtım filminde eşim de görünüyor.Ay ünlü oldu kocacım,tabi ben de artık ünlü birinin eşiyim:))Her akşam bakıyorum tanıtım filmine belki ucundan kıyısından ben de görünmüşümdür diye ama yok gözükmüyorum:((Neyse en iyisi ben sizi Ihlamur Kasrı'ndan fotoğraflarla başbaşa bırakayım..
 






14 yorum:

  1. Çok güzel görseller :) Her programın sonunda mı bu ? Yani bizde görebiliriz o halde.Zeki müren de bizi görecek mi gibi oldu biraz :)

    YanıtlaSil
  2. buluşmaya gelirken taksi şoförü bak buraya kadar gelmişken ıhlamur kasrına da gidin demişti de sözünü dinlememiştim:)

    YanıtlaSil
  3. Keşke eşin seni çekseymiş, böylece sen ünlü olurdun :))
    Ihlamur Kasrı en sevdiğim yerleden biri. Özellikle yazın gedzmesi daha keyifli.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir taşla kaç kuş vurmuş oldunuz. Toplantıya katıldın, güzel yerler gezdin, eşin de ünlü oldu o gün şanslı bir gününmüş. Hep böyle güzel günlerin olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ooooo filiz ünlü olmuşsunuz haberimiz yok bize de bir imzalı foto lütfen :)))))

    YanıtlaSil
  6. benim eski mahallemde ıhlamur kasrı çok özlemişim oraları hele çocukken bekçiler tanıdık olurdu sürekli girer girer gezerdik ıhlamur kasrını

    YanıtlaSil
  7. hoş bir anı olmuş sizin için :))

    YanıtlaSil
  8. Ihlamur kasrı ne güzelmiş..

    YanıtlaSil
  9. ARTIK İMZA DAĞITIR EŞİN..:))ÜNLÜ OLMAK NASIL BİR DUYGUYMUŞ:))
    FOTOLAR ÇOK GÜZEL..

    YanıtlaSil
  10. Birincisi fotolara bayıldım! :) Kesinlikle İstanbula gelince uğrayacağım yerlerin başında gelecek, ikincisi de hehe ünlü eşi olmak nasıl bir duygu yahuuuu merak ettim vallaa! :)

    YanıtlaSil
  11. blogumda bir etkinlik var katılmak isterseniz beklerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim hepinize,fotoğrafları eşim çekti,bu konudaki iltifatlarınızı ona ilettim bile:))
    ünlü eşiyim ama merak etmeyin hala aynı filizim:))
    eylemlerimiz devam edecek..sevgiler

    YanıtlaSil
  13. ben buraya aşık oldum görülecek yerler listeme ekledim muhakkak görcem :)

    YanıtlaSil
  14. Görülmesi gereken yerlerden biri.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))