31 Aralık 2010 Cuma

İSTANBUL'DAN HEDİYELERİM GELDİ!

 Postacı kocaman bir paket getirince bu paketin kimden geldiğini tahmin ettim.Canım arkadaşım Şule(ladygreenriver),benim için bir sürü hediye hazırlamış göndermiş:)Paketin içindeki hediyeleri tek tek çıkardım,her birini gördükçe çocuk gibi sevindim,azıcık ta şımardım:))Canım benim ya ne kadar zahmet etmiş,ne güzel şeyler göndermişsin.Çok ama çok teşekkür ederim..Biz henüz yüzyüze görüşemedik ama sanki çok yakın iki dost gibiyiz...Beni inanılmaz mutlu ettin canım:)Hediyelerinin herbiri çok güzel...Bereye bayıldım,severek giyicem.Fular da çok şeker,hele buzdolabı süsüne bayıldım,hemen mıknatısını yapıştırıp kullanmaya başlıcam.Mumluk da çok şirin ,ona uygun mum almalıyım hemen:)Türk kahvesini bile düşünmüş canım benim:))İpi de o güzel süsleri de en kısa zamanda değerlendiricem,kitabı da zevkle okucam inşallah..Parfümü bugün okula giderken sıktım bile:))Hele o güzel notunu hep saklıcam canım..Herşey için çok ama çoooooook teşekkür ederim:))
Bugün eşime okuldaki bir öğretmen arkadaşı bir ajanda hediye etmiş.Ama ajandanın kutusuna yazdığı not ve çizdiği resim bizim için ajandadan çok daha önemli.Bakar mısınız şu inceliğe:))Yeni yıldaki umutlarımızı ne de güzel resmetmiş Mebruke Hoca:))Ben de bunu sizlerle paylaşmadan geçemedim.Şu dünyada en güzel şeylerden biri de iyi arkadaşlara,dostlara sahip olmak.Herşey onlarla daha güzel ve anlamlı...
Hepinizin yeni yılı kutlu olsun,yeni yıl herkese sağlık,huzur,mutluluk ve hayırlar getirsin inşallah...

15 yorum:

  1. What a beatiful blog you have, I completely fell in love with the teddy bear from the previous post!!
    Thank you for your kind words at mine, and I will visit you a lot more next year!! =)

    Wish you a Very Happy New Year filled with love, good health, friendship and creativity!

    YanıtlaSil
  2. filizcigim, biz de amin diyelim o zaman, bu incelikli duaya :)) hayirli, huzurlu ve mutlu bir sene diliyorum sizlere :)

    YanıtlaSil
  3. Nettan,wellcome to my blog my dear friend:)Thank you for your visit and your nice words:)You makes me happy..I hope we will be good friends...see you:)


    cherryblossom,çok teşekkür ederim canım:)ben de senin için herşeyin en güzelini diliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. hediylerinin hepsini iyi günlerde kullan.... sana uğur getirsin. ajandanın üzerindeki nota aynen katılıyorum... "hala" olmak istiyorum... inşallah. her şey gönlünüzce olsun...

    YanıtlaSil
  5. Canım mutluluk dolu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Emine'cim,hala olmanı ben de çok istiyorum inan canım:))hayırlısı inşallah..


    Kitap Kurduyum Ben,teşekkür ederim Canan'cım..Yeni yılın en tatlı annelerinden birine sonsuz mutluluklar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. yorumuz için teşkkkk.herzaman beklerim.yeni yıl mutluluk sağlık ve huzur getirsin.yüzünüzden gülücük eksik olmasın.

    YanıtlaSil
  8. hediyeler çok güzel herşey gönlünüze göre olsun nice yıllar...

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar arkadaşım, yorumunuz için teşekkürler...bloğunuz çok güzel..bende sizi ekledim...mutlu yıllar..

    sevilay

    YanıtlaSil
  10. Hediyeler ne kadar zarif, mutluluğunuz daim olsun. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. Sağlıklı ve güzel bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
  12. A beautiful and thoughtful parcel..
    Health , Peace, and Love to you this year :))

    YanıtlaSil
  13. sevgili filizcim,bende arkadaşların dileklerine katılarak tüm isteklerinin gerçekleştiği bir yıl dilerim.umarım şuan etrafımda dolaşan cadıdan yani kızımdan bir tanede senin evine uçar süpürgesiyle..ha bu arada karar vermek için erken ama bizde tayin için sakaryaya bakıyoruz hepimiz için hayırlısı canım bee...karla kaplı köyümüzden sevgiler REFA

    YanıtlaSil
  14. sevda,hoşgeldin canım bloguma:))

    keskin makas,teşekkür ederim canım..dileklerim hepimiz için..

    myoopie,hoşgeldin canım:)ziyaretine çok sevindim.her zaman beklerim..


    kiraz çekirdeği ,teşekkür ederim canım:)amin güzel dileklerin için..

    pattas,thank you very much:))

    Refa'cım,Sakarya çok güzel bir yer,hakkınızda hayırlısı olur inşallah.daha çok var tayin zamanına ama merak ettiğin birşey olursa yardımcı olmaya çalışırım.güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım,inşallah diyorum duana:))azıcık ta buraya kar yağsa tam süper olacak:)çok öpüyorum canım..

    YanıtlaSil
  15. Hediyelerinin hepsi çok güzeller.İyi günlerde kullanmanız dileğiyle.sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))