14 Haziran 2011 Salı

GELİNLİKTEN KAPI SÜSÜNE

 Dün akşam hobi malzemelerimi düzenlerken aylar öncesi Eminönü'nden kapı süsü yapmak için aldığım sünger halka geçti elime.Artık şunu değerlendireyim dedim.Sonra gelinliğimin etek süsü ve saçıma taktığım aparatı gördüm bir poşetin içinde..Aldım silikon tabancamı elime ,başladım süslemeye...

 Mutfak tülünden artan bir parçayı şeritler halinde kestim ve silikon tabancasının yardımıyla sara sara sünger halkaya sabitledim.Süngerimin rengi pembe olduğu için tüllerle biraz kapamak istedim.

Sonra geçen yaz camlara aldığımız sineklik tüllerinden artan parçalarla halkayı sarmaya devam ettim.Hiçbirşeyi atmamak lazım değil mi:))Yeri gelince nasıl da işe yarıyorlar...Sıra geldi süslemeye,yani en zevkli kısma.Ben gelinliğimi kiralayarak diktirmiştim.Üzerinde kullanılan süsü beğenmeyip kendim başka bir tane almıştım.O süsleri bugüne kadar saklamıştım kullanırım bir yerde diye.Kısmet bugüneymiş...Eteğindeki süsü ve saçıma taktığım aparatı halkanın üst ve alt kısmına yapıştırdım.Ardından beyaz boncuklarla süslemeyi tamamladım.Bu kapı süsü inşallah yeni evimizde yatak odamızın kapısını süsleyecek.Geri dönüşüm çalışmaları gerçekten çok zevkli,herkese tavsiye ederim:))

9 yorum:

  1. Nerden nereye olmuş:) Ellerine emeklerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  2. Güzel şık bir süs olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. güzel bi geri dönüş olmuş, hemde o özel gününüz her daim gözünüzün önünde olmuş olacak:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş bendede dolu var böyle eminönune inince dayanamıyorum alıyorum...

    YanıtlaSil
  5. harika bir çalışma olmuş,ellerine sağlık...geri dönüşüme de bayılırım bu arada.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım şahane olmuş ,değerlenip yenilendi hatıralar.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş,çok beğendim,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. fikir cok guzel, bende yapicam kapi susu ama benim gelinligim yok :)) tabi uygulamak istedikten sonra birsuru malzemeler var satilan ama onemli olan eldekileri degerlendirmek cok cici olmus gule gule kullanin insallah

    YanıtlaSil
  9. fikir cok guzel, bende yapicam kapi susu ama benim gelinligim yok :)) tabi uygulamak istedikten sonra birsuru malzemeler var satilan ama onemli olan eldekileri degerlendirmek cok cici olmus gule gule kullanin insallah

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))