22 Eylül 2011 Perşembe

KAVONOZLARIN RESMİ GEÇİDİ

Eylül ayı geldi mi evlerde bir telaştır başlıyor.Bir yandan okul telaşı diğer yandan başlayan kış hazırlıkları...Ben de annemden ve arkadaşlarımdan öğrendiğim kadarıyla kendi çapımda kış hazırlıkları yapıyorum.Bu sene ağırlaşan bedenimle epey zorlansam da yine de kış için hazırlanmaktan geri kalmadım.Önce bahçemdeki domatesleri soyup,rondodan geçirip bir kısmını pet bardaklarda bir kısmını da buzdolabı poşetlerine koyarak dondurucuya attım.annemin bahçesinden gelen organik bezelyeleri de azıcık haşlayıp poşetleyip dolaba attım.Eskişehir'den getirdiğim taze fasulyelerin bir kısmıyla turşu yaptım diğer kısmını yine azıcık haşlayıp dondurucuya koydum.Kayınvalidemin kuruttuğu dolmalık biberler,arnavut biberi turşuları ve yaptığı tarhana da kilerde yerini aldı.
Geçen hafta pazardan aldığım Çanakkale domateslerinden yemeklik domates sosu ve menemenlik domates-biber karışımı konservelerini hazırladım.Kornişon salatalıklardan ve bahçemden topladığım domateslerden turşu kurmayı da ihmal etmedim.Oktay Usta'da görünce turşuların üzerine kereviz yaprakları da koydum,inşallah tatları güzel olur.
Şimdi sırada reçeller var.Gerçi sağolsun anneciğim incir ve vişne reçeli hazırlamış bizim için.Ben de şeftali reçeli yapmak istiyorum bu hafta sonu.Allah bin bereket versin,sağlıkla güzel günlerde tüketmeyi nasip etsin inşallah...
Bu arada yarın okulda son günüm,zira Pazartesi günü doğum iznine ayrılıyorum.Bakalım Zeliha'mız ne zaman doğacak ,heyecanla bekliyoruz:))

10 yorum:

  1. afiyetle, ağız tadıyla tüketin:)
    Zeliha prensesi hayırlısıyla ve sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. allah iyi günlerde sağlıkla tüketmeyi nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  3. oh kışlıklar hazır:)))
    bebişinide sağlıkla kucağına alırsın inşallah..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  4. Allah sağlık,afiyet içinde yemeyi nasip etsin.Allah doğumunuzu da kolaylaştırsın. Sağlıklı bir halde yavrunuzu kucağınıza almayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  5. Ooohhh, eline sağlık Filiz' ciğim. Afiyetle sağlıkla yemek nasip olur inşallah... Doğumuna az kaldı sanırım. Nasıl derler, Allah bir avazda kurtarsın mı :) Hiç de bilmem :))

    YanıtlaSil
  6. OOH OHH afiyet olsun istanbula yolumuz düşerse tadına bakarız.Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  7. bir avazda sağlıcakla kurtulursun inşallah hayırlısıyla kış hazırlıkları hepimizin ortak gayesi hepimiz sonsuz bir sabırla bunları yapıyoruz hiç işim olmaz diyeni bile bakıyorumda bişeyler yapıyor kayın validem rahmetli yazdan bir taş atsan kışa azık olurmuş derdi sanada banada kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  8. Oooh afiyet şeker olsun,bebişe yarasın hepsi inşallah:)
    Demek izne ayrılıyorsun canım!Ne kadar çabuk geçti zaman:)İnşallah kalanı da bir çırpıda geçsin de kızına kavuş hayırlısıyla!

    YanıtlaSil
  9. afiyele tüketin canım.Zeliş sağlıkla gelsin mutlu yüzler onu bekliyor:)

    YanıtlaSil
  10. merhaba filiz hanım allah afiyetle sağlıkla yemeyi nasip etsin gören iştaha gelip hemen hazırlıklara başlar bu güzel görüntü karşısında

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))