28 Ocak 2012 Cumartesi

BU BİR KİTAP DEĞİL ,PEKİ NE?

 Evet bu bir kitap değil..Bakmayın siz onun kitaplığın rafında arzı endam ettiğine,kendileri aslında bir tür düzenleyici kutu.Eşimin marifeti olan bu çok amaçlı,kitap görünümlü kutuya hadi yakından bakalım..
 Biz eşimle tencere-kapak misali pek bir uyumluyuzdur:)İkimiz de düzeni çok sever ,dağınıklıktan pek haz etmeyiz.Elişi çalışmalarına düşkün ve bir o kadar da marifetli olan kocacığımın kitapları ve kütüphanesi çok kıymetlidir.Her rafını özenle düzenler.Kütüphanesinde bulunan bazı eşyaları düzenlemek,bir arada tutmak için kitap görünümlü bu kutuyu yaptı geçenlerde.

Kutunun bölmelerinde yine eşimin tasarladığı kitap ayraçları,benim kendisi için özel olarak yaptırdığım mührü ve kurşun kalemleri var...

Şu ayrıntılara bakar mısınız lütfen..Valla eşim diye söylemiyorum çok marifetlidir kendisi..Ne kadar özenerek çalıştığını çok iyi biliyorum.İlginç bir çalışmaya imza atmak isteyenlere bir fikir olsun istedim..
Yakında eşimin yepyeni çalışmalarıyla buradayım.Ben bebekle meşgul olurken ,blogumda eşimin çalışmaları hüküm sürecek anlaşıldı:)))

Yapım: Düz yerler için mukavva, kavisli yerler için de Pringles kutusu kullanıldı. İnternetten bulunan kitap cildi görünümlü arkaplan üzerine yazılar yazıldıktan sonra renkli ozalit çıktı alan bir yerden çıktı alındı.

15 yorum:

  1. Şanslısınız yetenekli bir eşiniz var sizin gibi,ansiklopedi görünümlü bir kutu olmuş.

    YanıtlaSil
  2. bayıldım, hele de üzerine içine neler konulduğunu yazmış ya süper süper olmuş..ellerine sağlık eşinin :))

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş , ELLERİNİZE VE FİKRİNİZE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  4. siz ailecek maharetlisiniz çok güzel çok beğendim ne güzel harika bir düzenleyici

    YanıtlaSil
  5. Mükemmel bir calisma olmus esinin ellerine saglik, güle güle kullanin, selamlar....

    YanıtlaSil
  6. bu ne kadar güzel bir calisma, cok begendim. düzeni ben de cok severim.

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  7. ama ama ama ben buna bayıldımmmmm, harika bir fikir :) mutlaka denemeliyim.. ellerine sağlık Filiz.

    YanıtlaSil
  8. bence de çok şanslısınız..eşlerin uyumu son derece önemli,,bunu yakalamışsınız..Allah nazarlardan saklasın...

    YanıtlaSil
  9. maşallah her ikiniz de... :)

    YanıtlaSil
  10. kardeşim diye söylemiyorum.. gerçekten çook marifetlidir... elelrine sağlık.. elleri dert görmesin inşallah...

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel böyle uyumlu olmanız, Allah bozmasın :)
    Bu düzenleyicinin yapım açıklamasını da isteriiim :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzelmiş canım birlikte çalışmalarınız ve uyumunuz çok uzun yıllar sürsün inş.

    YanıtlaSil
  13. Mevlit Kandilin Mubarek Olsun Canim. Allah kizini sana ve babasina ve sevdiklerine bagislasin insallah. Benim kizimida bana ve babasina ve sevdiklerine insallah ve Bütün Anne babalara bagislasin cocuklarini insallah. Heralde en güzel dua bu olsa gerek bu Mükemmel ötesi hayirli gecede. Canim yeni yeni postlar bekliyoruz :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))