11 Ekim 2012 Perşembe

ÖRGÜ BANYO PASPASI

 Uzun bir aradan sonra yeni bir örgü modeliyle karşınızdayım.Anneciğim için ördüğüm bu banyo takımını başlayalı nerdeyse bir buçuk ay falan oluyor.Emin olun şartları zorlayarak benim için rekor sayılabilecek bir sürede bitirdim bu takımı:)Yani "çalışan anne Filiz" şartlarına göre.Eskiden olsa birkaç günde örerdim oysa...
 Zemindeki kısmı kendinden kalın ipli kirpi iple ördüm.Her iki parçaya da 60 ilmekle başladım.5 buçuk numara şiş kullandım.Her iki tarafı da haraşo örgü ile ördüm.Yalnız devasa boyutlarda bir yumak gitti bu iki parçaya ,baya ağır oldu.Tam pas pas yani:)Arkasına kaydırmaz plastik dikmeye falan gerek kalmadı anlayacağınız.
 Üzerindeki çiçekleri ise normal kirpi ipi iki kat yaparak ördüm.Onları da 5 buçuk numara şişle 16 ilmek başlayarak haraşo ördüm.Tam bir kare elde edince kestiğim parçaları dikerken çiçek formuna soktum.Bu kolay yöntemi örmek isteyenlere tavsiye ederim.
 Annem sadece bu iki parçayı istedi.Ben krem rengi ipten artınca tuvalet kağıdı yedekliği de yaptım.Ama onu henüz dikip süsleyemedim.
Daha önce ördüğüm banyo paspasları için buraya ve buraya bakabilirsiniz.


Bu arada kendime daha sık yazı girme konusunda söz verdim.İnşallah tutabilirim:)

7 yorum:

  1. ellerine sağlık talım çok güzel ve içaçıyor görüntüsü

    YanıtlaSil
  2. aynan arkadasım ben de çalışmaktan hobilerime az zaan ayırabiliyorum.elimde bir hırka varhastanede giyerim diye başladım bitecek daha kış geliyor...eskiden olsa 1 hafta demezdi.ellerinesağlık çok şık olmuşlar

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş.. benimde aklımın bir köşesinde hep var.. bu gidişle de hep orda kalacak :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık çok güzel olmuş:)))

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim.. iyi günlerde kullansın Ayşe teyze.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık harika olmuş , anneciğinizde güle güle kullansın inş, selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş,ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))