10 Aralık 2012 Pazartesi

BU BAKIŞLARA CAN DAYANMAZ:)

Maşallah benim güzel kızıma kırk bin kere maşallah!Bu güzel bakışı yakalamak için uyku öncesi gezintiye çıkmak yetti.Artık eskisi kadar poz vermiyor kameralara zıpır:)Eli sürekli telefonlarda,fotoğraf makinalarında...

Kızımın şirin beresi hamarat Emine Halasından...Artık kullanmaya başladık,atkısı da var...Elleri dert görmesin sevgili halamızın:)

Biz bu haftasonu pek dinlenemedik ne yazıkki:(Bir yandan birikmiş ev işleri diğer yandan Zeliha'nın huysuzlukları...Haftaiçi okuldan sonra dinlenmeye çalışıcaz artık..

Herkese mutlu bir hafta dilerim:)


11 yorum:

  1. Yerim onun bakışlarını:)) maşallah :)) belki görmeye geliriz sizi Perşembe günü.

    YanıtlaSil
  2. Maşallah kuzucuga bakış çok tatlı ..evet en zor dönemleri bebişlerin ALLAH hepimizin yardımcısı olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Gözler aynı sen ne kadar çok benzemiş bu resimde canım, maşallah prensese çok şeker bakmış

    YanıtlaSil
  4. maşallah sübhanallah Rabbim nazarlardan korusun çok tatlı
    halanızın da ellerine sağlık çok şirin bir bereymiş

    YanıtlaSil
  5. oyyyy MAŞALLAH kuzucuk büyümüş de bakışlar mı atarmış:)))

    YanıtlaSil
  6. maşallah cici kız :) beresini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. bir maşallah da benden. ohh miisss

    YanıtlaSil
  8. maaşallah kuzucuğa.. iyi günlerde sağlıkla giysin inşallah cicilerini...

    YanıtlaSil
  9. maşallah sana 41 kere..

    blogger annelerden gelıyorum, bana da beklerım
    mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))