7 Mayıs 2013 Salı

YAŞASIN YEMEK YEMEK!

 Tamam yine uzun bir ara oldu evet ama napalım artık gönül isterki hergün bir yazı gireyim bloguma ama olmuyor işte.Vaktimin çoğu işte bu minik güzellikle geçiyor.Benim kızım artık kocaman oldu teyzeleri tam 18.ayı çoktan devirdik.Her geçen günümüz bir önceki günden daha renkli,daha canlı ve yeniliklerle dolu:)
 Döke saça da olsa artık birçok şeyi kendisi yiyor,üst-baş,yerler bir güzel batıyor ve tabiki temizlemesi O'nu yerken izlemesi kadar zevkli olmuyor:((
Ben yemek yaparken sürekli etrafımda dönüyor,kucağıma gelmek istiyor.Fotoğrafta ev yapımı dondurma için süt reçeli(yoğunlaştırılmış süt)yapan annenin ne kadar başarılı olduğunu kontrol eden çeşnicibaşını görüyorsunuz.

Testten geçtim anlaşıldığı üzere:))Dondurmamız enfes oldu...

16 yorum:

  1. şeker şey, maşallah... :)

    YanıtlaSil
  2. kuzucuk çok şeker görünüyor... lezzete de tam not verdiği belli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol halası damak tadı da var bu yaşta:)

      Sil
  3. offf offf maşallah çok tatlı bu fıstık :))sana benziyo :)süt reçelini çok sevmiş benim gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım tatlıya düşkün tıpkı annesi gibi:)

      Sil
  4. Maaşallah ,Kaşığı tutuşuna kurban fıstık seni. çok şeker olmuş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayılıyorum canım onu yerken izlemeye,acemilikleri nasıl da şeker:)

      Sil
  5. uff saçlarına bakın şu miniğin.çok sevimli.Maşallah Filiz.bir de konuşmaları başlasın o zaman daha bir eğlenceli oluyorlar karşılıklı sohbet bile edebiliyorsun ki tadından yenmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım o günleri sabırsızlıkla bekliyorum,şimdiden bıdı bıdı konuşuyor ah bir de ne dediğini bir anlasak:)

      Sil
  6. Maşallah sana Rabbim nazarlardan korusun asıl dondurma yerine seni yemek var.filizcim ellerine sağlık zeliha dan tam not almışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım,ben bu gazla daha çooook dondurma yaparım dimi ama:)))

      Sil
  7. merhaba canım, ben diyer postunuza sedefle ilgili bir adres yazmıştım ilgilenirseniz inşallah memlun kalırsınız, sevgiler...bizde aynıyız küçük kuzuyla hep kendisi yemek istiyor demekki bu aylar böyle geçicek neyse sağlıklı olsunlar o yeter diyoruz sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. YINE MUHTESEMSINIZ YERIM BEN BU GUZELLIGI ALLAH SAGLIK HUZUR VE MUTLULUGUNUZU DAIM ETSIN KOCAMAN OPUCUKLER OZLETMEYIN KENDINIZI......................

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))