22 Haziran 2013 Cumartesi

FİLİZİNEVİ YENİ YAZI MI GİRMİŞ AAAAA!!!

 Dört gün daha bekleseymişim tam bir ay olcakmış bloguma uğramayalı:)Bak o kadar bekledim dört gün bekleyemedim tüh bana:))Yok yok biliyorum bu kız niye bu kadar ara verdi diyeniniz merak edeniniz vardır eminim aranızda,çok şükür iyiyim hatta biraz fazla iyiyim galiba:))Aranızda olmadığım bu sürede neler mi yaptım,ooo neler neler!Bir kere kızıma bolca vakit ayırdım,beraber kudurduk bolca:)Arkadaşlarımla vakit geçirdim,pikniklere gittik,gezdik tozduk,yedik içtik..Bu arada yeni projelere de el attım onlar da zamanla gelecekler huzurlarınıza..Son yazımda kızıma ördüğüm bluzun açıklamasını vereceğimi söylemiştim,işte sözümde duruyorum:)
 Bluzun kol oyuntusuna kadar olan kısmını beraber ördüm.150 ilmek başladım.Aşağıda göreceğiniz şablonu takip ettim.Model Nako dergisinden.Siz bu kısma istediğiniz bir ajurlu modeli koyabilirsiniz.Ben bu dilimli modeli çok sevdim:)
 Ajurlu örneği bitirirken fuşya rengi iple iki parmak kadar 2 ters 2 düz lastik ördüm.Sonra beyaz ipe geçtim.İki parmak kadar düz ördükten sonra kol oyuntusuna geçtim.Kol oyuntusunu sırasıyla 3+2+1 ilmek keserek yaptım.Düz örgüyle devam ettim.Kollara 56 ilmekle başlayıp 3 sıra haroşa ördüm sonra düz örgüye geçtim.2 cm ördükten sonra her iki taraftan 2 ilmek kestim.Sonraki sıralarda örgünün ön yüzünden kenardaki 3 ilmekten sonra bir ilmeği keserek devam ettim.18 sıra böyle devam edip sonraki sıralarda kesme yapmadım.

Yakayı ayrıca örüp diktim.Etek kısmındaki modeli ördüm .Bu kısım tamamen benim tasarımım:)
 Aslında elbise yapmaktı amacım ama ipler çok inceydi,açıkçası 3 numara iple örgü örmek insanı acayip yoruyor,ör ör bitmiyor yani:))Benim favorim her zaman 3.5 ve 4 numara şişlerdir,ah canlarım benim:)
 İşte bu elbise ilham kaynağım oldu.
Bu da örgü modelinin grafiği..Ben grafikte bazı kısımları kendime göre değiştirdim,ama siz aynısını örsenizde problem olmaz..

İşte böyle...Bir de elbisenin arkasına ense kısmına bir düğme diktim.Karşısına ilik yerine tığla zncir çekeren ilmek halkası oluşturdum.Giyip çıkartırken kolaylık oldu..

Örmek isteyenlere kolay gelsin...

Filiz kaçar:))

12 yorum:

  1. elbise hali de güzelmiş ama bence bluzlar elbiselerden daha kullanışlı oluyor.. iyi günlerde sağlıkla giysin kuzucuk...

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler canim..bence de bluzlar daha kullanisli her zaman...

    YanıtlaSil
  3. süper olmuş, eline sağlıkkkk... :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş.Miniğe de ne kadar yakışmış.Güle güle,sağlıklı günlerde giysin...

    YanıtlaSil
  5. canım merhaba eline sağlık çok güzel olmuş ,bu arada ben diyer postlarında size sedefle ilgili adres yamıştım bılmıyorum bkabıldınızmı yiyenim kullanmaya başladı nerdeyse bir ayı geçti çok iyi tavsiye edebilirim, sizi ve Zeliha yı öpüyoruz Elif ve annesi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım biliyorum yazmıştın ama ben sana bir türlü geri dönemedim..nolur kusura bakma.ben bazı sebeplerden ötürü ilaç kullanmayı bıraktım ama aklımda olsun ilerde faydası olur inşallah..

      Sil
  6. filiz hanım merhaba ben bursadantakipçinizim siz kapandınızmı acaba merakımı mazur gorun lutfen ama profilinizde gorunce acaba dedimsevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım birkaç aydır örtülüyüm elhamdülillah,bu güzelliği Allah tüm isteyen bayanlara nasip etsin inşallah...

      Sil
  7. çok güzel olmuş elinize sağlık sevgiler.....

    YanıtlaSil
  8. maşallah rabbim daim etsin inşallah nedense ben kendimi size çok yakın hisdsettim kızınızda çok tatlı buarada adım fatma hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))