22 Haziran 2014 Pazar

AYŞE ELİF'E KELEBEKLİ PİKE...


 Herkese merhabalar!Okullar kapandı,seminerler devam ediyor ama artık tatilde sayılırız.Buna rağmen bloguma pek vakit ayıramıyorum bugünlerde.Fırsat buldukça dikişlere devam tabi...


Daha önce yeğenim Yusuf Ali için diktiğim kelebekli pikeden kızımın tatlı kuzeni Ayşe Elif için de diktim.Yine pazen kumaş kullandım.Yumuşacık,mis gibi,tam bebeklere,çocuklara göre..O kadar beğeniyorum ki kendimiz için de bir takım dikesim var:)
Fotoğrafları çok acele çektim,kumaşı tam düzeltemedim bile ,siz onu düzgün farzedin olur mu:)) İyi oldu aslında tam nazarlık:)))

Pazen kumaşlar genelde tek en satılıyor.Ama ben aradım taradım çift enli kumaşlar satan bir mağaza buldum.Renk olarak moru seçtim.Biri desenli biri düz olmak üzere toplam üç metre kumaş aldım.

Pikenin boyutlarını tekkişilik yatak ölçülerine göre ayarladım.Anne-babası Ayşe Elif'e yeni bir yatak almışlar.Onun ölçülerine uygun olsun istedim.

Süslemeleri yine ince keçeden yapıp zigzag dikişle kumaşa sabitledim.Kelebeklerin şablonları internette.

Sonra desenli kumaşı düz kumaşın üzerine gelecek şekilde  diktim.Köşe dikişlerini dikmek biraz oyaladı tabi.


Yastığı desenli pazenden diktim.


Sonuç emeğime değdi tabi:)Yıkadım,ütüledim,mis gibi oldu.Ayşe Elif güzel rüyalar görsün,mışıl mışıl uyusun altında inşallah...


4 yorum:

  1. Elinize sağlık ,ne kadar cici olmuşlar.

    YanıtlaSil
  2. ÇOK BEĞENDİM... ellerine sağlık Filizcim.. tam da yeni odamızın reklerine uygun olmuş... teşekkürler... sabırsızlanıyoruz kullanmak için...

    YanıtlaSil
  3. bayıldım çok güzel:)takibe aldım ben de beklerim ..sevgiler

    http://evimizinmarifetleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))