13 Nisan 2015 Pazartesi

İLK DİKİŞ SİPARİŞİM


Dikiş dikmeye başlarken bugünlere geleceğimi aklımın ucundan bile geçirmezdim.Artık çalışmalarım çok beğeniliyor ve sipariş almaya bile başladım:)Son zamanlarda yaptığım çalışmalardan Baby Nest çok sevildi,en çok okunan,yorum alan yazılarımdan biri oldu.Bir de üzerine sipariş alınca süper oldu.
 

Doğumuma günler kala aldığım siparişi hemen hazırlayıp sahibine ulaştırdım çok şükür.Bu cici bebek yatağı İzmir'e gitti.Şimdi sahibi küçük beyefendinin doğmasını bekliyor...
 

Kendi kızıma diker gibi özene bezene diktim.Çok güzel oldu.Minik kuzu içinde en güzel rüyaları görür,huzurla uyur inşallah.
 

Sipariş vermek isteyenler miraclefiliz@gmail.com adresinden bana yazabilirler.

Bu hafta inşallah doğum yapıcam,henüz günü belli değil.Dualarınızı bekliyorum...

12 yorum:

  1. çok güzel olmuş, ellerine sağlık. bebeğini sağlıkla kucağına alman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Filizcim sana mail attım fiyatını sormak için...Şimdiden Allah kurtarsın diyeyim,hayırlısıyla doğsun bebişiniz...sevgiler...çok beğendim baby nest i....

    YanıtlaSil
  3. canım allah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. ben de bayıldım buna belki ikinci de ben de yaparım:)

    YanıtlaSil
  4. Elinize saglik. Çok güzel olmuş sizi takip ediyorum ve diktikleri izi çok begeniyorum

    YanıtlaSil
  5. fiyatı nedir ben almak istiyorum eğer dikerseniz ??

    YanıtlaSil
  6. fiyatı nedir ben almak istiyorum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyza hanım miraclefiliz@gmail.com dan bana mail atın lütfen konuşalım..

      Sil
  7. çok güzel olmuş filiz hnm elinize kolunuza sağlık sizin yaptıklarınızı beeniyle takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. harika görünüyor canım... inşallah nice siparişler alırsın... ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar hayirli geceler.el emekleriniz cok guzel ellerinize saglik.baby nest siparis etmek istiyorum size baska nerden ulasabilirim.facebook yada instagram hesabiniz varsa yazarmisiniz lutfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim.
      Miiraclefiliz hesabiyla instagramdayim

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))